about....

This blog is a summary of some of my collections and individual old items they own. Each of them has its own history. So this way I want to share the nostalgia of these things with others - friends.
It was very pleasant for me if someone has something from them or knows where I can find help in finding them.


Το blog αυτό αυτή αποτελεί μια συνοπτική παρουσίαση από ορισμένες απο τις συλλογές μου και από μεμονωμένα παλιά αντικείμενα που κατέχω. Το κάθε ένα από αυτά έχει την ιστορία του. Έτσι με αυτό το τρόπο θέλω να μοιραστώ την νοσταλγία αυτών των πραγμάτων με άλλους ανθρώπους - φίλους. Θα ήταν πολύ ευχάριστο για μένα αν έχει κάποιος κάτι από αυτά ή γνωρίζει που μπορώ να βρω να με βοηθήσει στην εύρεση τους.

Τρίτη 23 Οκτωβρίου 2012

Greek phonecards 1992-2017 - Ελληνικές τηλεκάρτες '92-2017

Όλοι μας έχουμε χρησιμοποιήσει τηλεκάρτες ! Αρκετοί έχουμε κρατήσει σε μια γωνιά τις παλιές μας κάρτες και άλλοι τις έχουμε πετάξει. Οι τηλεκάρτες ήταν για πολλούς αντικείμενο συλλογής, καθώς είχε μια πληθώρα απο απεικονίσεις και μάλιστα σε μεγάλο θεματικό εύρος.
Τέλος του 1992 όταν προτοκυκλοφόρησαν οι τηλεκάρτες στην Ελλαδα, άρχισα σιγά σιγά την συλλογή μέχρι που έφτασα σε σημείο να αποκτήσω πάρα πολλές.
Η συλλογή με τις τηλεκάρτες δεν είναι απλή υπόθεση αν θες να έχεις μια αξιόλογη συλλογή προυποθέτει οχι απλώς να βρεις μια τηλεκάρτα αλλα υπάρχουν παράγοντες που ανεβαζουν την σπανιότητα της και την αξίας της όπως ο αριθμός που γράφει πάνω που καθορίζει τα αντίτυπα, το έυρος των αριθμών, το chip , η γραμματοσειρά κ.α.
Η συλλογή μου σταματησε παλιά στο 2000 όπου μετά λόγω υποχρεώσεων και χρόνου δεν συνέχισα. Τα τελευταία χρόνια βάζοντας σε τάξη κάποιες κάρτες που είχα και ψάχνοντας για κάποια κομμάτια έχω φτάσει την συλλογή μου μέχρι και τις σημερινές και συνεχίζω....
Φυσικά υπάρχουν κομμάτια που μου λείπουν τα οποία τα αναζητώ κατα καιρούς και όταν υπάρχει χρόνος. Γι' αυτό το λόγο έχω κάποιες λίστες σε αρχεία τα οποία μπορώ να δώσω με email σε όποιον έχει κάρτες τις οποίες πιθανόν να μου λείπουν και τον ενδιαφέρει τυχόν ανταλλαγή ή πώληση.





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου