about....

This blog is a summary of some of my collections and individual old items they own. Each of them has its own history. So this way I want to share the nostalgia of these things with others - friends.
It was very pleasant for me if someone has something from them or knows where I can find help in finding them.


Το blog αυτό αυτή αποτελεί μια συνοπτική παρουσίαση από ορισμένες απο τις συλλογές μου και από μεμονωμένα παλιά αντικείμενα που κατέχω. Το κάθε ένα από αυτά έχει την ιστορία του. Έτσι με αυτό το τρόπο θέλω να μοιραστώ την νοσταλγία αυτών των πραγμάτων με άλλους ανθρώπους - φίλους. Θα ήταν πολύ ευχάριστο για μένα αν έχει κάποιος κάτι από αυτά ή γνωρίζει που μπορώ να βρω να με βοηθήσει στην εύρεση τους.

Τρίτη 19 Φεβρουαρίου 2013

Cine skop Bajka - Μηχανή προβολής σινε σκοπ 35mm

    Την δεκαετία του '70 κυκλοφόρησε στην αγορά , η παρακάτω μηχανή προβολής ταινιών 35mm η οποία απευθυνόταν στα παιδιά.  Είναι πολωνικής προέλευσης μάρκας Bajka, κατασκευής απο βακελίτη και ιδιαίτερα διαδεδομένη και στο εξωτερικό.
Στην μηχανή αυτή ή αλλιως  στο 'Παιδικό κινηματογράφο' τοποθετούσες τις ταινίες των 35mm και με την δυνατότητα που είχε συνδεόμενη στο ρεύμα σε συνδιασμό με μια λυχνία των 6V μέσω μετασχηματιστή παρακολουθούσες τις σκηνές έχρωμες και ασπρόμαυρες στον τοίχο όπως ακριβώς η λειτουργία του προτζέκτορα.
Στην Αθήνα πρέπει να είχε διατεθεί μέσω του καταστήματος 'Δραγόνας' και η εταιρεία 'Αργώ Φίλμ' κυκλοφόρησε πάνω απο χίλιες ταινίες έγχρωμες σε διάφορα θέματα εγκυκλοπεδικά, ιστορικά, ταξιδιωτικά, ψυχαγωγικά (παραμύθια, διηγήματα) κ.α. 










34 σχόλια:

  1. Πολύ ωραία η συλλογή σου. Επειδή είμαι κι εγώ συλλέκτης των ταινιών της "Αργώ Φίλμ" (δες και την ιστοσελίδα μου https://sites.google.com/site/theosbazaar/Home/tainiotheke) και με ενδιαφέρει κάθε στοιχείο για το θέμα, πήρα το θάρρος και κόπιαρα την φωτόγρ. με τις οδηγίες.
    Και πάλι συγχαρητήρια και σ'ευχαριστώ
    Θεόδωρος Μπλίτσας
    tblitsas@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ. Είδα την ιστοσελίδα σου. Πολυ καλη δουλειά. Μπραβο, χαίρομαι που υπάρχουν και αλλοι με κοινά ενδιαφέροντα. Καλη συνέχεια !

      Διαγραφή
  2. Έχω μια τέτοια συσκευή και καμιά δεκαριά ταινίες στο πατάρι του πατρικού μου!!! Τι μου θύμισες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ξέρει κανείς, που μπορούμε να βρούμε ταινίες για το συγκεκριμένο προβολικό;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ξερετε που μπορώ να βρω ταινίες; ψάχνω πολύ καιρό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. στείλε στο email μου το δικό σου να σε ενημέρωσω οταν βρώ..

      Διαγραφή
  5. και εμενα με ενδιαφερουν αν γνωριζει καποιος που μπορουμε να βρουμε τετοιες ταινιες.ευχαριστω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. στείλε στο email μου το δικό σου να σε ενημέρωσω οταν βρώ..

      Διαγραφή
  6. Καλημέρα σας. Θα επιθυμούσα να βρω ταινίες της ΑΡΓΩ για να βάλω να δουν τα εγγόνια μου, στην ίδια στατική μηχανή που είχαν οι γονείς τους... Ομως, δεν φύλαξα ούτε ένα έστω κουτάκι... Μπορώ να προμηθευτώ έστω και μία; Ευχαριστώ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπορώ να σας βρω ... αφήστε μου με προσωπικο μυνημα το εμαιλ σας και θα σας ενημερωσω

      Διαγραφή
    2. Μόλις χθες ξέθαψα και εγώ τη μηχανή αυτή από μία ντουλάπα ξεχασμένη. Μήπως ξέρετε με ποια σειρά μπαίνουν οι φακοί? καθώς μάλλον έχουν φύγει από τη θέση τους? Πρώτα, κοντά στη λάμπα ο επιπεδόκυρτος (και με ποια πλευρά προς τη λάμπα) και μετά ο αμφίκυρτος?

      Διαγραφή
  7. Επειδή μου κάηκε το λαμπακι και το εχασα κιόλας μήπως ξέρει κάποιος τι τύπου λαμπα είναι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Επειδή μου κάηκε το λαμπακι και το εχασα κιόλας μήπως ξέρει κάποιος τι τύπου λαμπα είναι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Απαντήσεις
    1. Επειδή το προβολικό μου είχε ένα μικρό ... ατύχημα, πιστεύω όμως θα ανακτήσει σύντομα, μήπως ξέρει κανείς με ποια σειρά είναι τοποθετημένοι οι 2 φακοί από το λαμπάκι προς την άλλη πλευρά? Πρώτα είναι ο επιεδόκυρτος (και με ποια επιφάνεια προς το λαμπάκι, την επίπεδη ή την κυρτή?

      Διαγραφή
  10. παιδια οποιος ενδιαφερεται εχω 16 ταινιες και τις πουλαω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. στείλε μου ενα email με τους τιτλους αν υπάρχουν ...

      Διαγραφή
    2. Βρήκα καμιά 50ριά ταινίες για το συγκεκριμένο μηχάνημα και τις πουλάω.

      Διαγραφή
    3. Ενδιαφέρομαι, στείλτε μου email παρακαλώ

      Διαγραφή
    4. Με ενδιαφέρει να αγορασω, πώς μπορώ να επικοινωνήσω μαζί σας;

      Διαγραφή
    5. Καλημέρα Μπορείτε να μου στείλετε λίστα με τιτλουςτων ταινιών που έχετε και τιμή;

      Διαγραφή
    6. Και εγώ ενδιαφέρομαι να αγοράσω στείλτε μου μήνυμα
      zikos33@gmail.com

      Διαγραφή
  11. Άψογη παρουσίαση.

    Σας έστειλα email.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καλησπέρα..θα ήθελα να σας ρωτήσω ποσο κοστιζουν οι ταινίες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Παιδιά ενδιαφέρομαι και εγώ για ταινίες αν υπάρχει δυνατότητα να βρούμε ενημερώστε με ευχαριστώ..
    zikos33@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Εχω κι εγω μια ιδια συσκευη που χρειαζεται επισκευη.Μηπως γνωριζεται που μπορω να απευθυνθω;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Καλησπέρα, βρήκα τη συσκευή της μητέρας μου αλλά έχει ελάχιστες ταινίες. Θα μπορούσατε να με βοηθήσετε να βρω ορισμένες ακόμη? Ξέρετε μήπως πόσο κοστίζουν?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. οι τιμές είναι ανάλογες του τίτλου και της κατάστασης ... θα κοιτάξω αν έχω κάποιες προς πώληση

      Διαγραφή
  16. Καλησπέρα. Πόσο μπορεί να πουληθεί ένας πλήρως λειτουργικός προτζεκτορας με 10 ταινίες?

    ΑπάντησηΔιαγραφή