about....

This blog is a summary of some of my collections and individual old items they own. Each of them has its own history. So this way I want to share the nostalgia of these things with others - friends.
It was very pleasant for me if someone has something from them or knows where I can find help in finding them.


Το blog αυτό αυτή αποτελεί μια συνοπτική παρουσίαση από ορισμένες απο τις συλλογές μου και από μεμονωμένα παλιά αντικείμενα που κατέχω. Το κάθε ένα από αυτά έχει την ιστορία του. Έτσι με αυτό το τρόπο θέλω να μοιραστώ την νοσταλγία αυτών των πραγμάτων με άλλους ανθρώπους - φίλους. Θα ήταν πολύ ευχάριστο για μένα αν έχει κάποιος κάτι από αυτά ή γνωρίζει που μπορώ να βρω να με βοηθήσει στην εύρεση τους.

Κυριακή 5 Αυγούστου 2012

Ouzo sealed bottles - 200ml Ουζο

Τα τελευταία δύο χρόνια ξεκίνησα να μαζέυω απο τα μέρη που πήγαινα απο τις τοπικές ποτοποιϊες μπουκαλάκια απο ούζο των 200ml σφραγισμένα .
Το δίλημα μου οταν ξεκίνησα ήταν να συλλέγω των 200ml οπως κατεληξα ή τις μινιατούρες των 50ml.
Τελικά αποφάσισα στην πρωτη περιπτωση διότι ... τις μινιατούρες τις μαζεύουν αρκετά ατομα και πολλές ποτοποιϊες δεν βγαζουν των 50ml παρολο που βγάζουν των 200ml σε παραγωγή. Οι ετικέτες είναι μεγαλύτερες αρα και πιο εμφανές . Απο την άλλη ειναι ομως και πιο ακριβά σαν αγορά και απαιτούν μεγαλύτερο χώρο αποθήκευσης. Σημερα εχω καταφέρει με ερασιτεχνισμό να εχω μαζέψει πάνω απο 200 διαφορετικά ούζα και ελπίζω να φτάσω τα 350-400 που ήδη γνωριζω και δεν τα εχω ακομη.





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου